poniedziałek, 21 marca 2011

9. Puder stay matte, opinia o mascarze essence. Pytanie do was?


Witam was w pierwszy dzień wiosny!
Zima nareszcie odeszła : D
Dzisiaj chciałam wam pokazać :
* puder który dzisiaj kupiłam 
oraz
* opowiedzieć wam o wczorajszej mascarze essence

Zaczynamy :


Puder - Stay Matte Rimmel 
Cena : około 23zł 
W sklepie - Rossman
Kolor : 003 peach glow
 Wielkiej opini dać nie mogę, bo 
wypróbuję, go dopiero jutro, jednak jestem zadowolona
z firmy rimmel za każdym razem, gdy coś kupię także
pewnie nie będę miała zastrzeżeń.


 ***

Wczorajsza mascara :


O to efekt na moich rzęsach
Wybaczcie za jakość zdjęć.


Więc tak ja mam dość długie rzęsy i jakoś nie mam
zastrzeżeń do tuszy jak już to
 bardzo czepiam się szczoteczek na zdjęciu powiem wam, że
wygląda to kiepsko, ale w rzeczywistości mnie się bardzo
podoba. Osobom o krótkich  rzęsach nie polecałabym tej
maskary ze względu na szczoteczkę. 
 Ogólnie ja jestem na tak i nie mam zastrzeżeń. 
Polecam. 

Jutro spodziwajmy się :
* opini o wszystkich tuszach, które stosowałam
wraz ze zdjęciami i informacjami cenowymi
* opinia o maseczce perfecty  


A teraz pytanie do was 
Jaką farbę z tych polecacie do brązowych włosów :





Efekt jaki chce uzyskać to czekoladowe
bądź kasztanowe włosy. Broń Boże czarne

Czekam na wasze opinie 

Pozdrawiam 





2 komentarze:

  1. wow, rzęsiska jak firany! :-)

    co do pudru - miałam go, ale powiem Ci szczerze, że nie matował cery na długo. Moim ostatnim hitem jest My Secret Puder transparentny, pięknie matuje i nie daje koloru, więc nie ma efektu pomarańczy na skórze. Kosztuje koło 12.99zł.

    A co do farby to znasz moje zdanie :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń