czwartek, 31 marca 2011

17. Buty, Zegarki, Promocje!


Hej dzisiaj trochę rewelacji związanych z butami.
Wiem, że nie którzy z was tak samo jak ja będą zachwyceni, szczególnie
wielbiecielki dziwnych butów :D 
Zapraszam do oglądania.

* Zdjęcia butów :



Według mnie buty są bardzo pomysłowe i ja osobiście
chciałabym je mieć. Jestem w nich wszystkich zakochana. < 3

 ***

Koleżanka kazała mi napisać o zegarkach z JapanStyle masz notke o nich :P


Cena przystępna bo do 20zł z przesyłką do 35zł
Kolorowe silikonowe
Do nabycia na allegro. 

Aukcje na allegro :

Akcja zegarkowa  < --- KLIK :)


***

A teraz coś co bardzo lubimy czyli PROMOCJE
W sklepach rossman,natura,superpharm

Rossman :



SuperPharm:


Natura :

Wystarczy Kliknąć na obrazek a link przeniesie was
na stronę gazetki, gdzie będziecie mogli wszystko obejżeć :)

Pozdrawiam





  

2 komentarze:

  1. Takie Buty o MAMO ja takie chce!! Wszystkie:) co do komentarza na temat odżywki to również się zdziwiłam, bo naprawdę testowałam wiele takich specyfików nawet aptecznych.Moze cuda się zdarzają??:)

    OdpowiedzUsuń