sobota, 19 marca 2011

7. Na różowo - Masło Truskawkowe i Różana pomadka nivea.




Masło do ciała Joanna - Naturia truskawkowe
Cena - około 8zł 
Ocena - 9/10
Zapach : 9,5/10 
Kupiłam : dwa razy 
Kupiłabym?  : jeszcze nie raz

Zapach jest mega przyjemny pachnie samymi truskawkami
i po umyciu np po goleniu świetnie pachnie na ciele i ciało 
po nim jest gładkie i nawilżone. Bardzo mi się podoba zapach 
oraz konsystencja, mam już go drugi raz i na razie nie
mam zamiaru zrezygnowac choć wiem, że chce spróbować
czegoś innego. Jednak trudno będzie mi się z nią rozstać  :)

***


Pomadka Nivea
Cena : około 6zł
Ocena : 7/10
Zapach: 8/10
Kupiłam : dwa razy
Kupiłabym? - już raczej nie 


Kupiłam tą pomadkę dwa razy, gdyż jeden raz ją
zgubiłam i nie zdąrzyłam jej zbytnio wypróbować ^^.
Na moich ustach ona zostawia dziwny kolor mętny i dziwnie
się ją rozprowadza. Wolę już zwykłą pomadkę nivea { niebieską }
Dobrze nawilża ale jedyna według mnie wada to kolor. 
Jest to moja opinia jednak wasza może być całkiem inna, dlatego
warto wypróbować na sobie takie rzeczy :)


Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz