piątek, 18 marca 2011

5. Porządek z kosmetykami.



Hej :)
Chciałam wam dzisiaj pokazać jak utrzymuje w porządku
moje kosmetyki.
Więc najpierw zdjęcie z góry a potem wszystko osobno. 


Z góry a teraz wszystko osobno



Tu widzicie kilka przegórdek w jednej są lakiery do paznokci
w nastepnej są kremy do rąk na rozstepy { cii }  w nastepnej
są kremy bambino podkład synergen oraz inne pudry których 
w tym czasie nie używam nastepnie przegródka gdzie mam pomadki tusze 
i korektory obok widzicie puder Rimell który już mi się kończy i
sypki puder Rimell którego nie używam, gdyż jest za ciemny
nastepnie krem synergen saszetka z odżywką Biovax zmywacz
do paznokci i dwie maście cynkowe na jakieś małe wypryski ^^
Obok jak już pisałam są chusteczki do dekamijażu a pod
nimi penseta i zalotka.

Dalej :


Obok pojemnik z koralikami bransoletkami i dwoma
pędzlami które na razie są w odstawce bo używam inne
, które mam w łazience są takżei kolczyki.
Jednak to nie wszystko bo mam jeszcze kilka szkatułek, trzymam
je jednak na komodzie bo w szufladzie mi się już kolejne pojemniki
nie mieszczą. 

Dalej : 


I ostatni kartonik w którym trzymam odżywkę herbal
której no nie lubię, ale jakoś będę musała ją wykorzystać oraz
szampon i odżywkę Shaumy kokosowej już na zapas no i szamponetka.

Tutaj widzicie moją skromną kolekcję jednak większość rzeczy mam w łazience 
pokaże je już innym razem :)

Pozdrawiam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz