piątek, 25 marca 2011

11. Perfecta - Maseczka gruszkowa


Hej dzisiaj recenzja maseczki do twarzy Perfecta 
Muszę dać takie zdjęcie, bo wczoraj skończyłam jej opakowanie
i ktoś mi je wyrzucił < zly >. Ja miałam w saszetce by jak na razie 
wypróbowac i w razie nie powodzeń bezsensu nie wyrzucać dużego opakowania.





O maseczce: 
 Antybakterycjna głęboko oczyszczająca maseczka która dzieki kombinacji aktywnych składników, niezwykle dokładnie usuwa ze skóry, zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu oraz skutecznie wysusza wypryski.Dodatkowo odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, a także matuje skórę na wiele godzin. Ma silne właściwości nawilżające i wygładzające co sprawia, że cera nabiera zdrowego kolorytu oraz staje się elastyczna i jedwabiście miękka w dotyku.
* oczyszcza. * wysusza wypryski. * matuje.

Skład:
Aqua,Gliceryl, Sterate, Steareth-28, Ceteh-20, Stearyl,Alcohol, Glycerin,Sodium,Laxtic, Acid, Pyrus itd

Opinia:
Więc po kolei. Czy usuwa zanieczyszczenia? tak, nadmiar tłuszczu powiedzmy, wysusza wypryski? tak
odblokowuje i zmniejsza widoczność porów? tak, matuje na wiele godzin? tak 
Ma właściwości nawilżające i wygładzające? o tak. Nabiera zdrowego kolorytu? czy ja wiem.
Staje się elsastyczna i miękka tak. 


Informacje ogólne:
Cena: 1.60
Kupiłam w: Rossmanie
Ilość zurzytych opakowań :  1
Na jak długo starczyło?: 3 dni 
Kupiłabym?: TAK
Pojemność: 10ml
Można nabyć różne wielkości opakowań - TAK
Zapach: 8/10
 Ocena : 7/10

***



1 komentarz: