niedziela, 20 marca 2011

8. Niedzielne zakupy - farba,mascara, doniczki




Hej chciałam się wam pochwalić co dzisiaj
kupiłam, a więc od początku.

Farba Garnier color-shine 
Kolor o nazwie mroźny kasztan
Cena : 9.99
W sklepie - Natura
O efektach wam nie powiem bo dopiero
zagościła w moim domu :)



***

Mascara - essence 
Cena 8.99
W sklepie - Natura
Całkowitą opinie napiszę, gdy ją użyję 
np jutro ;) 



*** 




Doniczka nr 1 
Cena 3.99
Kupiona w : sklepie Ikea
Ja użyję ją do moich wszystkich pędzelków 
Kolor - jasny róż

*** 


Doniczka nr 2
Cena . 9.99
Kupiona w : sklepie ikea
Do kwiatka ^^
Kolor - jasny róż z ciemnym różem.

Muzyka na dzisiaj :


Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Po mroźnym kasztanie miałam czarne włosy, ale po tygodniu farba się trochę wypłukała i pozostawiła chłodny brąz ;-)

    daj znać jak tusz, pozdrawiam i dodaję do obs :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, miałam czarne włosy i to takie mocno czarne. Dobrze, że się lekko wypłukały. Teraz chcąc uzyskać ładny brąz farbuję Brillance Schwarzkopf 874 – Aksamitny brąz, i włosy nie dość że pięknie błyszczą to mają głęboki odcień brązu, ale nie ciemnego wpadającego w czerń, tylko takiego czekoladowego :-) Kolor się nie wypłukuje i po trzech tygodniach od ostatniego farbowania włosy wyglądają nadal świeżo i zdrowo, polecam Ci tą farbę :-)

    OdpowiedzUsuń