niedziela, 7 kwietnia 2013

170. Recenzja Tamponów femina safe.



Witam
Mój temat na niedziele?
Porozmawiajmy o tamponach :)

Przedstawiam wam
tampony zakupione w biedronce o nazwie :
Femina safe


Opakowanie :



O tamponach :
Tampony femina safe to wyjątkowo komfortowe produkty higieniczne spełniające oczekiwania nowoczesnych aktywnych kobiet, chcących zawsze czuć się świeżo i swobodnie.
Tampony Femina Safe posiadają wygodny sposób otwierania typu Twist-Off
Powłoczka Easy & Comfort ma na celu łatwe usunięcie tamponu gdy nie jest on wystarczająco nasiąknięty.
Ich wysoka chłonność sprawia, że są niezawodne w każdej sytuacji.
Tampony Regular polecane są na dni słabej i średnio obfitej mensturacji. Tampony Femina Safe posiadają pozytywną opinię Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego.


Moja opinia :
Po raz pierwszy zaczęłam używać tamponów OB i to w takie dni kiedy podpaski na prawdę podczas okresu doprowadzają mnie do szewskiej irytacji. Jednak cena jest dosyć wysoka, za najmniejszą paczkę tamponów w sklepie płacimy dosyć dużo. W internecie za 32 sztuki widziałam cene 28zł w sklepach za małą paczkę również płacimy chyba około 8 czy 10 złotych. Dlatego postanowiłam poszukać coś tańszego, ale równie dobrego jak OB. Zaryzykowałam kupno w biedronce, ponieważ nie da się ukryć, że wiele produktów, które sprzedają ostatnio bardzo mnie zaskakuje, czy to podpaski czy wkładki higieniczne. Kupiłam femina safe, za około 4zł płacąc za 32 sztuki, które starczą mi na dwa lub trzy okresy.Wybrałam tampony na słabą a zarazem średnią obfitość menstruacji i na prawdę jestem miło zaskoczona i wiem, że przy nich pozostanę. Szczerze polecam ze względu na ilość, cenę jak i fajne działanie na prawdę niczym się nie różniące niż Ob.

Zalety :
- cena
- opakowanie
- wchłonność
- w opakowaniu instrukcja dla zielonych
- 32 sztuki jak na opakowanie za 4zł dużo <3
- aplikacja
- trzy rodzaje chłonności mini, regular, super - oznaczone kolejno kropelkami


Wady :
- brak

Opakowanie wraz z jednym z tamponów :


Porównanie tamponów OB oraz Femina Safe :


Jak widać tampon OB jest większy niż Femina
oraz kreski, które podobno pomagają w aplikacji rozchodzą się
trochę inaczej, ale mnie to różnicy nie robi. Sznurki dzięki, którym pozbywamy się tamponu są podobnej długości.


Chłonność : 


3 kropelki na okres słaby i średni.

Informacje ogólne :
Cena: około 4zł
Kupiłam? -w biedronce
Ilość zużytych opakowań? -1 w połowie
Pojemność - 32 sztuki
Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - papierowe
  Ocena : 9/10 
 


Pozdrawiam



10 komentarzy:

  1. Ja też już od lat kupuję te biedronkowe, mi bardzo odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te tampony powodują grzybicę pochwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś nie dba o higienę to wszystko mu spowoduje grzybicę. Do tej pory używałam tylko ob, jednak okres się zbliża i zakupie te 'biedronkowe' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, z tym ze nie wlasciwe dbanie moze powodowac grzybice a nie tampony :P

      Usuń
  4. ja również nie widzę żadnej różnicy między OB a Biedronkowymi (poza znaczną różnicą cen). Jednak mam pewne zastrzeżenie do powyższej recencji, mianowicie autorka powinna porównać wielkość ŻÓŁTYCH OB z zielonymi Safe Regilar albo ewentualnie pomarańczowych OB z fioletowymi Safe Super, bo te zamieszczone na zdjęciu to są 2 różne rodzaje tamponów (ich chłonności).
    Gdyby faktycznie porównać te 2 odpowiedniki OB i Safe to Safe są minimalnie, prawie niezauważalnie mniejsze i nie mają skręconych rowków. Poza tym 0 różnic. Nic się nie rwie, nie rozwarstwia, więc są tak samo dobre jak znane nam OB ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam , że te tampony z biedronki wywołują grzybicę . WIEM , BO SAMA tego doświadczyłam wiele razy . A dbam o higienę i o to ,by nie były za długo w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te tampony grzybicy nie wywolaly. A nie uzywam ich juz dawno bo nie mieszkam w Polsce, ale grzybice dostalam przez prezerwatywe od firmy Durex. Czasami od wszystkiego mozna grzybice dostac, mnie te tampony sluzyly, dlatego tak jak zawsze pisze, to ze cos pasuje mnie nie musi pasowac Tobie, kazdy ma inna cere, inne flory bakteryjne, uczulenia itp itd Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Te biedronkowe tampony są w sumie OK, aplikacja bezproblemowa, komfort odpowiedni. Nie widziałam jednak nigdy na półce w dyskontach takich, które mogłabym aplikować na noc, a wiem że ogólnie rzecz biorąc są na rynku. Chodzi mi o zamiennik tych- https://www.myob.pl/procomfort-night , one sprawdzają się świetnie, ale nie zaszkodziłoby przecież kupić taniej.

    OdpowiedzUsuń