czwartek, 28 lipca 2011

117. The makeup Blogger Award


Witajcie dzisiaj postanowiłam napisać o otagowaniu.



Obowiązują trzy zasady:
1. Napisz kto przyznał ci nagrodę.
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.

1. Przyznali mi Nagrodę :

 2. 7 Faktów o mnie :
  1. Nie wychodzę z domu bez makijażu i ułożonej fryzury
  2.  Jestem kosmetykoholiczka
  3. Większość pieniędzy wydaję na kosmetyki i ubrania
  4. Uwielbiam wszystkie nowości kosmetyczne
  5. Co miesiąc farbuje włosy uwielbiam wiśniowe i brązowe odcienie
  6. Mam strasznie słabe paznokcie oraz włosy, które się szybko niszczą 
  7. Boje się fryzjerów xd 
 3. Przyznaj nagrodę innym :
 Więc z tego co widziałam
już dużo osób brało udział w tej zabawie
dlatego nie bardzo wiem kogo mam wybrać więc
zapraszam wszystkie osoby chętne by opisały 
7 faktów o sobie. :-) 


***

Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Też się boję fryzjera =] Do tego stopnia, że włosy podcina mi mama a do farbowania zatrudniam tatę (idzie mu to dwa razy szybciej niż mamie, a ja nie lubię czekać) =]

    OdpowiedzUsuń
  2. no, wyjsc bez makijazu to najgorzej :D

    zapraszam na rozdanie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też długo bałam się fryzjerów, aż w końcu znalazłam tą moją jedyną fryzjerkę i tylko jej się nie boję.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię chodzić do fryzjera. Jak siedzę na fotelu nie mogę wykrztusić z siebie żadnego słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że 6 numerek się u nas zgadza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się boję fryzjerów, zazwyczaj robią mi masakrę z włosów...

    OdpowiedzUsuń