środa, 27 lipca 2011

116. Recenzja lakieru Virtual Street FASHION 92 - Pearl Nude


Witam was dzisiaj już po raz drugi tak
jak obiecałam pisze recenzje bo jestem
bardzo do tyłu :P

Na początek recenzja lakieru
firmy Virtual Street FASHION
Na pierwszy ogień kolor 92 pearl nude



 O lakierze :
Lakier z winylem do paznokci. Intensywnie lśniące
kolory. Szybko schnący nadający głębie już po nałożeniu
jednej warstwy lakieru na odtłuszczone paznokcie.

Moja opinia:
Według mnie bardzo ładny kolor uwielbiam beże i brązy
dlatego Virtual bardzo trafił wysyłając mi ten odcień.
Doskonale przyda się do szkoły :P

Zalety :
  • szybko schnie
  • ciekawy kolor 
  • pełna paleta barw
  • cena
  • opakowanie
  • pędzelek
  • trwałość 

Wady :
  •  wiadomo, że blade kolory trzeba nakładać podwójnie, dlatego dla nie którzych wadą może być podwójnie nakładana warstwa.

Inne dostępne kolory :



Informacje ogólne :
 Cena: około 8.90zł
  Kolor nr : 92
Kupiłam? - dostałam do testów
 Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczete
 Pojemność - 10ml
Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - szklana buteleczka
 Zapach - lakiery śmierdzą
  Ocena : 9+/10  



 Pozdrawiam 





19 komentarzy:

  1. Wyglada super :) nie rzuca się jakoś w oczy i jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor =]

    dwie warstwy to nic, nie raz i 4 trzeba co mnie denerwuje niezmiernie =[

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! :)
    Zapraszam na swój blog o modzie, sporo outfitów:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu , a ja odwdzięczę się tym samym! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor bardzo naturalny, podoba mi się : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana!
    http://lajfstyle.blogspot.com/2011/07/dziekuje-za-wyroznienie-make-up-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszamy na nasza stronę na fb. W poniedziałek nowy konkurs- wygraj bransoletkę Charms. A juz w połowie sierpnia do wygrania kosmetyki Mariza :) Zapraszam. Misz Masz http://www.facebook.com/pages/Misz-Masz/137051196380588?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! zostałaś oTAGowana the Make-up Blogger Award. więcej informacji u mnie. ;) mam nadziję, że się nie złościsz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. I have read so many content about the blogger lovers except this article
    is actually a pleasant post, keep it up.

    Here is my web blog :: http://chiroclinic.kr/xe/?document_srl=34871

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutustu sielu urheilun haluat standardin urheiluvaatteita ja urheiluvälineitä
    huolissaan seikkailu sinut haluavat pelata. Myös valtavasti erilaisia ​​elinkelpoisuuden siellä.

    Lisaa: http://sportsuomi.blog.co.nz

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this
    for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like
    this. Please let me know if you run into anything.

    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


    mijn pagina ; test

    OdpowiedzUsuń