czwartek, 5 grudnia 2013

249. Zabawa


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Zostałam nominowana przez Endorfine1
Na której blog was zapraszam :)
 1. Co Ci sprawia największą przyjemność?
Spędzanie czasu i rozmowy z moim mężczyzną

2. Wolisz lato czy zimę?
Lato za słońce i barwy, które nadaje światu


3. Czy często jesteś dumna/y ze swoich dokonań?
To zależy co postawie sobie za cel, nie zawsze jestem dumna w pełni

4. Czy łatwo przekonujesz innych do swoich pomysłów?
O kurko :D to zależy :P

5. Twoje ulubione zajęcie w deszczowy wieczór?
Czytanie książki, granie w gry z moją miłością

6. Co Cię motywuje do działania?
WSPARCIE MOJEGO MĘŻCZYZNY I PRZYJACIÓŁKI


7. Patrzysz w przyszłość czy żyjesz chwilą?
Marze o przyszłości i ją planuje.

8. Co cenisz w innych ludziach?
Szczerość


9.  Sposób na przełamanie strachu?
Nie znam


10. Bez czego nie możesz się obejść w życiu codziennym?
Telefonu, mojego faceta, muzyki, kosmetyków


11. Czy jesteś fanką/fanem zdrowego trybu życia?
Nie mam zdania na ten temat, bo nie jestem okazem zdrowego żywienia.  



Nominuje, wszystkich, którzy mają ochotę wziąć udział
w  tej zabawie.

Pozdrawim.



2 komentarze:

  1. ja już miałam okazje brać w tym udział fajna zabawa :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog , dziękuje za komentarz u mnie ;*
    obserwujęę;*

    OdpowiedzUsuń