wtorek, 3 grudnia 2013

248. Maseczka jajeczna do włosów.


Witajcie
Z powodu, że jestem chora i dopadła mnie nuda w domu
postanowiłam poszperać w internecie i zadbać trochę o swoje włoski :)
Znalazłam odżywkę jajeczną, którą podobno stosowały kiedyś kobiety, aby
wzmocnić swoje włosy, a że nie było jeszcze takich kosmetyków jakie mamy teraz
ratowały się tym co miały.


Zapraszam na post krok po kroku :


Składniki :

1. Jajka dwie sztuki 
2. Cytryna jedna sztuka
3. Odżywka, którą używamy na codzień.


Krok 1.

Zbieramy składniki, najlepiej sobie ja przygotować
do tego potrzebna będzie miseczka i łyżka lub też widelec.


Krok 2.

Wyjmujemy dwa jajka, myjemy je pod ciepłą wodą, myjemy cytryne i odcinamy jej początek.
Do tego przygotowujemy odżywkę codziennego użytku.


Krok 3.

Wyciskamy cały sok z cytryny do miseczki, ale bez pestek.


Krok 4.

Do soku z cytryny dodajemy dwa całe jajka.


Krok 5.

Do soku z cytryny i jajek dodajemy odżywkę.


Krok 6.

Merdamy wszystkie składniki i powstaje nam taka masa.
Są różne przepisy na tę odżywkę można np dodać dwa jajka plus trzecie jajko, z którego
dodamy tylko białko, albo dodajemy miód, jest wiele przepisów, ja nie miałam miodu dlatego
wybrałam tę wersję.


Rezultat:
Po umyciu włosów szamponem nałożyłam tę maseczkę na 5 minut, włosy są po niej bardziej puszyste, ale mam wrażenie, że trochę suche, dlatego będę musiała popracować nad ulepszeniem tej odżywki.

 

Któraś z was stosowała wcześniej tę odżywkę?
Jak rezultaty?


Pozdrawiam



7 komentarzy:

  1. ja robię maskę ale z samym żółtkiem i olejkiem :) trzymam godzinę i myje włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta maska będzie idealna jak dodasz do niej odrobinę oliwy z oliwek, świetnie nawilży Ci włosy, poważnie :) Przy okazji jeśli masz ochotę zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej metodzie, ale jakoś te jajka mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety moje włosy nie polubiły się z jajkiem w żadnej kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej maski koniecznie trzeba dodać olejku rycynowego i nakłada się ją na nie umyte włosy a później po spłukaniu jej myje się włoski szamponem ;). Spróbuj tej wersji może bardziej przypadnie Ci do gustu ;). Moje włosy lubią jajka aczkolwiek ja nie znoszę tego zapachu który po tej masce chodzi za mną aż do kolejnego mycia :P. Dlatego kupiłam maskę z Vatiki z proteinami jajecznymi i mogę ją szczerze polecić ;) . Zapraszam do siebie, nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń