środa, 17 lipca 2013

212. Recenzja odżywki - Isana odżywka intensywnie pielęgnująca.


Witajcie
Dzisiaj recenzja odżywki do włosów od firmy
Isana odżywka intensywnie pielęgnująca.


Opakowanie :

O odżywce :
Odżywka intensywnie pielęgnująca. Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pantenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują.
Łagodny dla skóry:
- produkt przetestowany dermatologicznie,
- przeznaczony do codziennego mycia włosów.
Zastosowanie: Po każdym umyciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie dokładnie spłukać .

 Moja opinia :
Cenie sobie tę odżywkę za cenę, zapach, oraz działanie.
Jest tania i dobrze nawilża moje kręcone włosy, są po niej bardziej gładkie puszyste i nawilżone.


Zalety :
- opakowanie
- cena
- dostępność
- nawilża
- zapach


Wady :
- brak


Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985.


Informacje ogólne :
Cena: około 5zł
   Kupiłam? - w rossmanie
Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczęte
   Pojemność -300ml
   Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - plastikowe
   Ocena : 8/10

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Nigdy jakoś nie rzuciła mi się w oczy ani się nad nią nie zastanawiałam, ale widzę, ze warto by było się przy niej zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jej, ale nie są drogie te odżywki to może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tusz Lovely fatalnie się kruszył ale muszę przyznać, że osobiście nie używam żadnej bazy pod tusz więc to może jednak dlatego ;-) Odżywki z Isany używałam jedynie tej z babassu ale niestety ją wycofali a z innymi nie miałam styczności już później :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywki z Isany jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń