wtorek, 16 lipca 2013

211. Recenzja tuszu do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara.



Witajcie

Dzisiaj recenzja tuszu od
firmy Lovely.
Lovely Curling Pump Up Mascara.



Opakowanie :


O tuszu :
Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. 
Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs. 

Moja Opinia :
Kupiłam go ze względu na to, że czytałam o nim dużo dobrych opinii a w mojej kieszeni nie brzęczało za dużo monet, by wydać pieniądze na jakiś drogi tusz. I w takich momentach nie potwierdza się zasada, że jakie tanie takie głupie, ponieważ tusz ten kosztuje zaledwie 9zł a robi na prawdę cuda z rzęsami. Ciekawie podkreśla intensywną czernią, wydłuża oraz rozdziela swoją silikonową szczoteczką a także nie skleja. Jestem na wielkie Tak. Polecam go osobom , które lubią kupować tanio i być zadowolone.


Zalety :
- pogrubia
- wydłuża
- rozdziela
- nie skleja
- intensywna czerń
- cena
-opakowanie
- szczoteczka
- nie osypuje się
 - dostępność (tylko rossman)


Wady :
- brak


Szczoteczka :

Opakowanie wraz ze szczoteczką :

Tak wygląda pomalowane oczko :


Informacje ogólne :
Cena: około 9zł
   Kupiłam? - kupiłam w rossmanie
Ilość zużytych opakowań? -1 zaczęte
   Pojemność -8 ml
   Kupiłabym? - Tak Tak Tak
Opakowanie - plastikowe
   Ocena : 11/10

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. słyszałam, że jest świetny, ale później zaczyna się kruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jej swojego czasu ale już pod koniec niestety nie sprawdzała się gdyż właśnie tak jak napisała koleżanka wyżej, nieestetycznie się kruszył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. już dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to możliwe że zrobię zamiennik, mam już ulubieńca i jest to Maybelline ale skoro mam zapłacić ponad dyszkę mniej to może warto spróbować bo u Ciebie ten efekt jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... genialny jest! ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten tusz. Właśnie mi się kończy moje pierwsze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń