piątek, 4 listopada 2011

129. Recenzja Cieni Virtual Pressed eye shadows rock me baby.


Witajcie :)
Dzisiaj recenzja cieni, które
ostatnio otrzymałam od firmy Virtual


Cienie Virtual 
Pressed eye shadows rock me baby


O cieniach : 
6 intrygujących podwójnych cieni do powiek w najbardziej pożądanych barwach tego sezonu: fuksji, fioletu, szmaragdu czy granatu. Intensywnie nasycone kolorem jedwabiste cienie pozwalają na wykonanie wyrazistego makijażu oka typu smoky eyes. W tym sezonie niezwykle efektowne makijaże są wynikiem oryginalnych kompozycji kolorów oraz dodatkowi iskrzących, srebrnych drobinek brokatu. Pełne blasku cienie dzięki zawartości naturalnej miki nadają spojrzeniu wyrazu i głębi.


Moja opinia:
Seria cieni rock me baby ma szeroką jak i ciekawą kompozycję
barw które według mnie są bardzie ciekawie połączone.
Ja otrzymałam do recenzji cienie o nr 135.
Maja one w sobie odrobinę brokatu co sprawia, że tworzą ciekawy efekt
w makijażu. :)

Zalety :
- opakowanie
- cena
- ciekawe połączenia kolorów
- trwałość
- dają ciekawy efekt 

Wady :
- dostępność

Opakowanie oraz kolorystyka cieni nr 135:


Inne kompozycje od firmy Virtual :



Informacje ogólne :
Cena: około 13.00zł
Kupiłam? - dostała do testów
  Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczęte
  Pojemność - 3,5 g
Kupiłabym? - Tak
  Opakowanie - plastikowe
Ocena : 10/10


Pozdrawiam 



10 komentarzy:

  1. mam 137, śliczne te ich cienie są <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne są te cienie, pozostałe propozycje również dobrze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ale jestem ciekawa jak wyglądają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że napisałaś bo poluje na nie od jakiegoś czasu

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te cienie :D kolory też fajne:D
    +zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń