wtorek, 1 listopada 2011

128. Recenzja balsamu do rąk firmy AVA.


Witajcie
Teraz już wróciłam na prawdę i na długo :)

Dzisiaj recenzja balsamu do rąk od firmy AVA :


O balsamie do rąk BIOrokietnik :
Delikatny balsam chroni przed niekorzystnym wpływem czeynników zewnętrznych i
detergentow. Intensywnie nawilża chroni skórę przed wysuszeniem delikatnie natłuszcza
zmniejszając szorstkość naskróka, przywraca uczucie elastycznosci oraz hamuje procesy 
przedwczesnego starzenia skóry.


Moja opinia:
Dostałam ten balsam już jakiś czas temu jednak nie miałam
czasu go opisać, ale przez ten czas codziennie go stosowałam, przez
co teraz mam już jakąś jedną czwartą opakowania. Balsam jest zamkniety
w bardzo dobrym opakowaniu ma ciekawy zapach oraz dobre działanie.

Zalety:
  • nawilża
  • natłuszcza
  • pomaga pozbyć się uczucia szorstkości
  • opakowanie
  • cena
  • pojemność

Wady:

  • brak

Opakowanie :

Skład :




Konsystencja :






Informacje ogólne :
  Cena: około 14.00zł
Kupiłam? - dostałam do testów
 Ilość zużytych opakowań? - 1
  Pojemność - 75ml
Kupiłabym? - Tak
 Opakowanie - tubeczka
Ocena : 8/10

Serdecznie Zapraszam do sklepu
internetowego AVA :
http://www.ava-sklep.pl/


***

A teraz miła niespodzianka którą otrzymałam wczoraj
po powrocie do domu z weekendu :


Zapraszam do zaglądania na mojego
bloga nie długo recenzje :)

Pozdrawiam







3 komentarze: