wtorek, 10 maja 2011

56. Recenzja kremu Vichy normaderm


Witajcie
Dzisiaj recenzja kolejnej próbki.
Kremu Vichy Normaderm

Wygląda ona tak :



[ Wybaczcie za kiepskie zdjęcia, ale rozładowały
mi się baterie w aparacie i musiałam robić komórką ]

O kremie :
Świeża i lekka konsystencja dająca uczucie komfortu.
Skuteczność i tolerancja potwierdzona pod kontorlą dermatologiczną.
Zawieta wodę termalną z Vichy. 

Zalety :
- zapach
- konsystencja
- szybko się wchłania
- dobrze się rozprowadza

Wady :
 - po wchłonięciu pozostawia uczucie
nie nawilżonej skóry
- ściągniecie skóry
- niedosyt nawilżenia 

 Skład : 
Water,Glycerin,Alcogol Denat, Aluminum, Starch Ocerenyl Succinate, Phenyl, Trimethicone, Isononyl Isononanoate, Nylon - 66, Pentaerythritylhexanoate, Isopropyl Lauroyl,Sarcosinate, CI 42090/Blue1, 
[ Reszta składu na zdjęciu nr 2 ] 

Informacje ogólne :
Cena w dermolab - około 47zł
 Kupiłabym - Nie
 Pojemność - 15ml
Różne kolory, zapachy - Nie
Zapach - 8/10
Ocena- 5/10

Nowa gazetka Rossman:
 
[ Wystarczy kliknąć na obrazek by przenieść się na stronę ]

Pozdrawiam :-)


25 komentarzy:

  1. Ja osobiście bardzo lubie ten krem.

    A co do płynów micelarnych i toników już wiesz jak wyykorzystać te których nie lubisz

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jakiś nawilżający? :)
    Moje ciało trudno nawilżyć, szczególnie nogi.. to jest tragedia, są suche i suche i suche :o.
    A jeszcze pytanie: czy długo czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za to szukam miętowego i chabrowego ;) kupię sobie nową porcję lakierów za tydzień. Oczywiście Golden Rose. Świetna jakoś i niska cena. 2,90 zł to nie pieniądze ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam balsam do ciała Garnier do skóry bardzo suchej ('opatrunek w mleczku', taki czerwony), radzi sobie najlepiej z wszystkich dotychczasowych, ale bez rewelacji (tzn. posmaruję przed spaniem wieczorem, a rano nogi są suche), także widzisz.. To poproszę o linki, poczytam może o tym maśle :D. Do twarzy używam preparatów i kremów od kosmetyczki, trochę boję się eksperymentować, bo jeszcze parę miesięcy temu miałam poważne problemy z trądzikiem (na szczęście już nie mam!) ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam ich w rossmanie. Ja kupowałam w MagnoliaPark we Wrocławiu na takim zwykłym stoisku z lakierami. Wybór? Taki, że oczy mi się świeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, przeczytałam i w sumie spróbować zawsze można :P. Nigdy nic nie wiadomo, przetestuję na pewno! Tylko narazie wstrzymam się z kupnem, bo nie wiem co dostanę od dermolab :). I jeszcze czekam na paczkę od Vipery, kurcze, będzie co recenzować :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie to.. nie mam pojęcia ;o. Haha. Ale standardowo dają chyba 3. A Tobie ile? Ja się nawet nie pytałam, tylko zaproponowałam, dałam linki do recenzji i do bloga, zgodzili się, poprosili o adres i tyle :p.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to może też dostanę 2? Nie wiem, hm, zobaczymy, narazie czekam na obie paczki :). I jeszcze na jedną przesyłkę z moją biżuterią handmade :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem, nie wiem, mojemu blogowi dzisiaj stuka dopiero 2 tygodnie :). Nie podawałam im żadnych statystyk ani nic, tylko adres bloga i linki do recenzji spoza bloga.. Hmm, poczekamy, zobaczymy ^^.
    A Ty podawałaś im jaką masz oglądalność, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak widzę już zielone opakowanie to mówię stanowczo nie;) jakoś co używam produktów w zielonym opakowaniu moja skóra jest sucha i się wręcz sypie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! ; )
    Mam prośbę zalogujesz się na www.stylio.pl ? Weszłabyś na tą dziewczynę :
    http://stylio.pl/my_wardrobe_picture_preview.php?lngPID=675511&mode=pictures&isVisitor=0

    I dodała komentarze codziennie albo jak ci się przypomni do wszystkich dięć ma ich około 10 dla ciebie dziennie to 10 minut a dla mnie wielkie szczeście ! Tylko w pierwszym komentarzu zawsze musisz napisać , że poleciła ci ambitiouslyxcrazy ale tylko w pierwszym dalej dodajesz normalnie i na nastęony dzien to samo ! Dogania mnie już dziewczyna w konkursie a pragnę wygrać , mam nadzieje , że pomożesz ! ; ) Zrobie wszystko o co mnie poprosisz za te wszystkie komentarze co dodasz ! ; )


    Dzięki ten post bardzo mi się przydał !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry spam nie jest zły (^up)..

    Jasna cholera, napisałam długi komentarz i oczywiście wystąpił błąd podczas łądowania -.-.

    A chciałam napisać, że wczoraj została nadana paczka od dermolab, dziś już doszła. Obiecałam napisać co dostałam, więc:
    - 'kobiecy prezent do rąk własnych' Falvit w ładnym opakowaniu, czyli nic innego jak rękawiczki do.. właściwie nie wiem do czego, haha, chyba do jakiś zabiegów
    - próbka płynu micelarnego BIODERMA (tego, który Ty dostałaś w całości)
    - próbka kremu z filtrem SPF 40 BIODERMA
    - próbka kremu nawilżającego do skóry tłustej i trądzikowej BIODERMA
    - próbka kremu do trwałego pozbywania się niechcianego owłosienia ze skóry BIOXET
    - próbka kremu eliminującego zmiany trądzikowe LA ROCHE-POSAY
    - próbka żelu-kremu przeciw błyszczeniu się skóry BIODERMA
    - próbka nawilżającego kremu na dzień do skóry z niedoskonałościami tri-activ VICHY
    - 2 próbki fluidu matującego do skóry normalnej i mieszanej VICHY
    - próbka nawilżającego kremu do popękanych stóp (nie pamiętam firmy, ja nie mam takich problemów, ale że moja mama ma baaardzo popękane stopy i nic na nią nie działa to odrazu mi zabrała, hehe)
    - dużo różnych ulotek reklamujących, torebka papierowa i kochane COŚ strzelające, czym można się bawić :D

    Ogólnie jestem zadowolona i będę zaczynała testować. Tylko narazie padły mi baterie do aparatu.. Muszę poczekać. Niezbyt wiem do czego służą te rękawiczki, ale to nic. Jestem ciekawa tego płynu micelarnego, 20ml też spoko :P.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lakiery z manhattanu kosztują ok. 15 zł :) Ale dostępne będą dopiero 16 maja. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zacznę chyba od jutra, najpóźniej piątku, pierwszy pod nóż pójdzie chyba właśnie płyn micelarny, który przetestuję dziś wieczorem :D.

    O, jak wieczorem to na pewno wpadnę i przeczytam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja myślałam,że vichy ma tylko zalety a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. żeby chociaż część się udało to już jakiś sukces będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używam regularnie więc efektów i tak nie widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do rozstępów to polecam krem noscar o którym już pisałam wcześniej http://wonderwoman87.blogspot.com/2011/04/recenzja-pomadki-mariza-soft-colortherm.html tylko trzeba pamiętać o systematyczności bez tego ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię masła do ciała z Farmony, seria Tutti Frutti (kiwi karambola). nie wiem jak radzą sobie z bardzo przesuszoną skórą, ale z moją wymagającą średniego nawilżenia radzą sobie dobrze. dość długo zapach utrzymuje się na skórze i nieźle się wchłania. na lato pewnie będzie dość "ciężkie" - przynajmniej ja wolę coś lżejszego. fajny jest też krem do ciała oliwkowy z Isany.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey would you mind letting me know which webhost you're utilizing?
    I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers
    and I must say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a
    good hosting provider at a honest price? Many thanks, I appreciate it!


    Also visit my homepage :: get your ex back (en.wikipedia.org)

    OdpowiedzUsuń