wtorek, 26 kwietnia 2011

40. Wymiany


Stwierdziłam, że napisze osobną notkę o wymianach
by wszystko było bardziej przejżyste :) 

Moje rzeczy na wymianę :

* krem garnier
 *  Krem Rival de loop pure skin
* krem sunergen skóra mieszana
* puder synergen
* puder miss sporty
* tonik ogórkowy ziaji
* peeling nivea jakieś 2/3 opakowania
* pianka nivea do loków
* rimell lasting finish


Krem Garnier użyty 2 razy


 Krem Rival de loop pure skin
Użyty raz 

Krem Synergen użyty z  5 razy 


Puder Synergen kolor 03 sand już dość zmasakrowany


Puder Miss Sporty użyty z 2 razy i nie mam do niego gąbki


Tonik ogórkowy Ziaji użyty raz



Peeling nivea 2/3 opakowania


Pianka do włosów 1 opakowanie
Użyta parę razy


Puder Lasting Finish użyty 3 razy.

  

Tusz Manhattan 3 sztuki do oddania

Do tego moja koleżanka do której możecie się zgłosić
za moim pośrednictwem ma do oddania :


Krem Perfecta no problem 
użyty 6 razy



Podkład Synergen kolor 02
Została połowa

Kontakt ze mną :
GG - 11186104
Email : Kladi095@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Ojj duża wymianka się szykuje :-) a jak emulsja Olay?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja upolowałam dwie (różówą i biało-złotą) a Naturze, do jutra jest chyba promocja na nie. Trochę je potestowałam i myślę, że różowa podpasowałaby Ci :-)

    http://www.olay.pl/pl-pl/Pages/ActiveHydratingProductDetail.aspx?pid=5000174310719&name=-&TID=919f3d2a-6c2b-4a96-8c0c-119ec19f974a

    biało - złota jest bardziej treściwa, odżywcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, też miałam taki czas, że zrezygnowana postanowiłam rzucić wszelkie drogeryjne kremy. Ale niestety to nie odbiło się na mojej skórze dobrze (tłusta skóra na zmianę z wysuszeniem itd.) Myślę, że ten Daxa (http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12282) powinien Ci podpasować, tak samo jak wspomniana wyżej różowa emulsja Olay. To kremy szybko wchłaniające się, leciutkie, niezapychające (moja cera skłonna do wszelkim zaskórników lubi te kremy, lubiła nawet gdy miałam spory trądzik w wieku 16 lat). Nie trać nadziei. Jeśli trafisz już na swój krem to będziesz o wiele bardziej szczęśliwa niż bez żadnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest kolorek z "tego sezonu", bo jest juz wycofywany:( Ale uroku nie mozna mu odmówić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, ja myslalam, że Ty mylisz ze to jest jeden z nowosci:D
    Zgadzam się, nowe odcienie są przecudne, musze sie powtrzymywac zeby wszystkich nie wykupic:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zrób taki pakiecik urodowy i wrzuć na allegro (wszystkie kremy i inne kosmetyki jako zestaw) jako aukcję, może ktoś się skusi. Wiem, że to lipa jak tak wszystko leży w szufladzie, ale niestety, czasem tak jest gdy cera nam się zmienia i musimy na nowo budować zarówno kolorówkę, jak i pielęgnację.

    Używasz płynnego podkładu (fluidu) czy samego sypkiego pudru? I jakich dokładnie?

    OdpowiedzUsuń