poniedziałek, 25 kwietnia 2011

38. Ziaja Nuno, Spódniczka, Zmywacz do paznokci


Witajcie wróciłam :)
A ze mną pojawiło się trochę nowych
rzeczy, nie zdołam ich wszystkich pokazać dzisiaj,a
także nie chce by mieć o czym pisać w innych postach. 
Moje zakupy.

* Krem Ziaji Nuno 
* Spódniczka do Grecjii
* Zmywacz do paznokci 

Jako Pierwszy Krem Ziaji nuno, który kupiła
mi moja mama, to nic, że prosiłam o krem 
perfecty, ale go nie znalazła a raczej podobno, go nie
było i postanowiła kupić mi ten. ;-) Krem kupiony w sklepie
schlecker.



Spódniczka :


Zmywacz do paznokci :


Zmywacz do paznokci kupiony w sklepie schlecker.

Opis tych produktów jutro ;-)

My wish list :



Miał ktoś ten tonik?
Chce moją FALSIES
najlepsza mascara ! :) 

Pozdrawiam.




3 komentarze:

  1. oj szkoda, że w mojej okolicy nie ma Schlekera

    OdpowiedzUsuń
  2. coś ostatnio więcej o nim słyszę. Może w niedługiej przyszłości pojawi się w Białymstoku lub w jego okolicach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ten tonik ;D.
    Daj znać jak działa ten krem. U mnie też nie ma Schlekera.

    OdpowiedzUsuń