czwartek, 15 grudnia 2016

284. Recenzja Pomadki Velvet Passion Matte Lipstick numer 302

 




Witajcie
Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój absolutny hit.
Szminka Velvet Passion Matte od firmy Kiko numer 302.
Uwielbiam tą szminkę, ponieważ bardzo długo szukałam matowej szminki, która będzie się długo utrzymywać na ustach. Wypróbowałam już Maybelline oraz Rimella i podobały mi się ale nie utrzymywały się na ustach zbyt długo w porównaniu do pomadki Kiko.



Opakowanie :




O szmince :

Komfortowa pomadka do ust, zapewniająca matowy efekt.
Kremowa i niezwykle łatwo stapiająca się ze skórą konsystencja tworzy na ustach 
intensywnie matową powłokę. Wyjątkowa sensoryczność pomadki gwarantuje przyjemną
aplikację oraz następujące po niej uczucie komfortu. 
Pomadka wyjątkowo łatwo się rozprowadza, zapewniając natychmiastowy i długotrwały efekt kolorystyczny.
Wyjątkowy charakter pomadki Velvet Passion Matte Lipstick podkreśla nowoczesne opakowanie, wykonane z matowego aluminium z logo KK na wierzchu.
Magnetyczne zamknięcie gwarantuje doskonałe zabezpieczenie pomadki. 
Charakterystycznie ścięty czubek umożliwia łatwe i szybkie nakładanie.
Pomadka Velvet Passion Matte Lipstick jest dostępna w dwudziestu odcieniach, dzięki czemu nadaje się do  wszystkich rodzajów karnacji, gwarantując zawsze idealny makijaż ust. Kolory pomadki Velvet Passion Matte Lipstick można zestawiać z kolorami konturówki do ust Ever Lasting Colour Precision Lip Liner. 


Moja Opinia :
Szminka Velvet Matte jest moją ulubioną szminką, którą kupiłam w Anglii w Kiko i tak na prawdę używam ją codziennie.
Cenie ją bardzo ponieważ tak jak producent obiecuje pomadka jest matowa oraz bardzo długo trzyma się na ustach. Cena w Anglii to 10.90 funtów. Ma przyjemny zapach oraz szeroką gammę kolorystyczną.  W Polsce jej cena wynosi 39 złotych to dosyć dużo jak na szminkę cena porównywalna do Inglota.
Opakowanie jest metalowego aliminium  na magnes co mnie osobiście bardzo się podoba i zauważyłam, że coraz więcej firm wprowadza to rowiązanie u siebie.  



Zalety :
- jest matowa
- długo trzyma się na ustach
- dostępność w UK oraz w Polsce
- gamma kolorystyczna 




Wady :
- cena w Polsce jest dosyć duża 39zł




Kolor na ustach :




Kolor na ręce :


Inne dostępne kolory :





Informacje ogólne :
Cena: 
F 10.90 - Anglia
39 złotych - PolskaKupiłam? - Kiko Milano
Ilość zużytych opakowań? - 6
 Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - metalowe na magnes
  Ocena : 10/10 





Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz