piątek, 6 czerwca 2014

264. Recenzja lakieru do paznokci Cleme oh la la lakier Monique





Witajcie
Dzisiaj kolejna recenzja lakieru od firmy Cleme.


Opakowanie :


O lakierze :
Formuła lakieru jest łagodna dla płytki paznokcia, nie powoduje łamania i rozdwajania się paznokci.
Dzięki zawartości witaminy A,E, C oraz wapnia nawilża i pielęgnuje paznokcie zapewniając im optymalne odżywienie.

Nie zawiera szkodliwego toluenu,
formaldehydu, kamfory i DBP.
Nie jest testowany na zwierzętach.
 
 
Moja Opinia :
Uwielbiam czerwone lakiery, dlatego lakier Monique to dla
mnie strzał w dziesiątkę. Jest trwały a jego pędzelek jest na tyle dobry, że
maluje z ogromną dokładnością.
 
 
Zalety :
- gamma kolorystyczna
- szybko schnie
- pędzelek
- opakowanie szklane
- trwałość do 5 dni
Wady :
- dostępność
 
 
Lakier + Pędzelek:
 

Wygląd na paznokciach :
 

 
 
 Inne dostępne kolory :
 
 
 
 
Informacje ogólne :
 Cena:
  Kupiłam? - dostałam do testów
Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczęte
  Pojemność/waga - 5.5 ml  Kupiłabym? -Tak
  Opakowanie - szklane
 Ocena : 10/10  


 
 
 

Pozdrawiam




6 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy. Bardzo ładny kolor, inne też mi się podobają, zwłaszcza pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your web site offered us with valuable info
    to work on. You've done a formidable job and our whole community will be grateful to you.


    Feel free to surf to my web blog ... lawyers phoenix

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień zawsze na tak :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Having read this I thought it was really enlightening.
    I appreciate you finding the time and energy to put this content together.
    I once again find myself personally spending a lot of time both reading and
    commenting. But so what, it was still worth it!

    my weblog how to grow taller

    OdpowiedzUsuń