sobota, 31 sierpnia 2013

230. Zakupy


Witajcie
Przepraszam, że ostatnio posty się nie
pojawiały, ale odpoczywałam sobie nad naszym
polskim morzem. Teraz wracam pełna sił nie tylko do
świata blogowego, ale i do szkoły bo przedemną matura. :)

Dzisiaj przychodze do was z nowościami.
Pędzle dzięki, którym na blogu pojawi się
nowa tematyka.





oraz dzisiejsze drobne zakupy :





1. Szampon Isana Hair 3.99zł  kupiłam w Rossmanie
2. Joanna balsam do włosów 5.79zł  kupiłam w Rossmanie
3. Isana Hair odżywka do włosów 3.99 kupiłam w  Rossmanie
4. Joanna Naturia masło do ciała około 5zł kupiłam w Superpharmie



Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Ojej tych pędzelków to Ci zazdroszczę. :) Przepraszam za mały spam, ale zapraszam Cię na moje małe rozdanie i pomoc w pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia-bardzo mi zależy na głosie), jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nad morzem dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest szamponu i odzywki z Isany. ;) Jeżeli u Ciebie by się spisały te produkty to koniecznie coś napisz!

    OdpowiedzUsuń