niedziela, 2 czerwca 2013

189. Recenzja wazaliny do ust od flos-lek czekolada i poziomka


Witajcie
Dzisiaj przychodzę do was
z recenzją wazeliny do ust od firmy flos-lek




Opakowanie :


O wazelinie :
Wazelina o działaniu ochronno - odżywczym:
- polecana do codziennej pielęgnacji i ochrony ust przed szkodliwym
działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (gwałtowne zmiany temperatury, silny wiatr)
- wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta;
- zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka
- delikatnie nabłyszcza wargi
- regularnie stosowana wyraźnie poprawia wygląd ust
- przyjemnie pachnie.
Dostępna w kilku wariantach zapachowych np. czekolada, poziomka, róża, wanilia.

Moja opinia :
 Kupiłam tę wazelinę na promocji w rossmanie, i jestem miło zaskoczona, ponieważ wazelina dobrze nawilża usta ma fajne zapachy i co dla mnie jest plusem to mimo iż pachnie jak poziomka, i czekolada to nie czuć tego na ustach i nie zlizuje tego jakże pięknego zapachu. Cena zależy od kieszeni ja kupiłam ją za 4zł a bez przeceny kosztuje chyba 7zł, więc dla nie których może być to wada.

Zalety :
- nawilża
- zapach
- opakowanie
- dostępność
- wydajność

Wady :
- cena
- skład

Skład :



Konsystencja : 


Informacje ogólne :
  Cena: około 7zł
  Kupiłam? - w Rossmanie
Ilość zużytych opakowań? -2
   Pojemność - 15g
   Kupiłabym? - Tak
Opakowanie - plastikowo metalowe
   Ocena : 9/10



Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. This article gives clear idea in favor of the new viewers of blogging, that
    really how to do running a blog.

    Also visit my website :: best double stroller 2014 (http://tinyurl.com/lnpk6wb)

    OdpowiedzUsuń