piątek, 10 maja 2013

183. Recenzja Żelo-kremu od Garniera do skóry problamatycznej.


Witam
Dzisiaj przedstawię wam
mojego faworyta, wybawcę, ulubieńca. 
A o to i on 
Garnier żel-krem czysta skóra, skóra problematyczna.



Opakowanie :

O żelu :
Łagodnie odblokowuje pory, antybakteryjny, do skóry wrażliwej. Jest to idealny kosmetyk do dogłębnego oczyszczania skóry bez jej podrażniania, zawiera ekstrakt z aloesu i cynk.
Jego antybakteryjna formuła eliminuje zanieczyszczenia i sebum, które mogą zatykać pory i powodować powstawanie zaskórników. Jego kremowa, aksamitna i nietłusta konsystencja oczyszcza skórę, nie wysuszając jej, oraz łagodzi nawet wrażliwą skórę.

Moja opinia :
Ma ładny zapach, fajną konsystencję i przyjemne opakowanie, ale jest nieco za
agresywny dla mojej skóry. Oraz nie pomaga w oczyszczeniu jej z wyprysków.


Skład :



Zalety :
- cena
- konsystencja
- ściąga pory
- jest delikatny
- dobrze oczyszcza

Wady
- dla nie których opakowanie, jest dużo osób, które lubią inny sposób wydobycia konsystencji
- mnie nic nie pomógł
- jest za agresywny





Informacje ogólne :
 Cena: około 13zł
 Kupiłam? - w Carrefourze
Ilość zużytych opakowań? -1
 Pojemność - 150ml
 Kupiłabym? - TAK <3
Opakowanie - plastikowe
   Ocena : 7/10 


Pozdrawiam



2 komentarze:

  1. Miałam i jak dla mnie to śmierdział ogórkiem, czego nie lubię. Mył dobrze, nawet aż za dobrze ale zapach w produktach do twarzy jest równie ważny jak działanie, więc musiałam oddać bratu do zużycia..

    Jeśli masz ochotę to zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również byłam z niego zadowolona ;D
    Zapraszam na rozdanie
    http://eliza-zdybel.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń