wtorek, 26 marca 2013

165. Recenzja Masła do Ciała Bielenda z Olejkiem Arganowym.

Witam
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją
Masła do ciała Bielenda.


Opakowanie :



O maśle maślanym :
Masło do ciała to idealny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry bardzo dojrzałej i suchej. Regeneruje, poprawia jędrność, elastyczność i napięcie skóry. Dogłębnie nawilża, odżywia, wzmacnia i delikatnie natłuszcza skórę. Przywraca młodzieńczą gładkość i sprężystość.
Efekt: nawilżona, zregenerowana i odnowiona skóra, wyeliminowana szorstkość i napięcie, gładkie i elastyczne ciało

Moja opinia :
Fajne masło, zachęciło mnie szczególnie to, że w zawartości ma olejek arganowy, który dobrze nawilża. Dla mnie wadą jest cena 15zł, ponieważ w tej cenie, mogę mieć dwa inne balsamy albo nawet trzy, zależy też jakiej firmy.


Zalety :
- bardzo przyjemny i delikatny zapach
- konsystencja
- dobrze się wchłania
- dobrze się rozprowadza
- opakowanie


Wady :
- cena bez przeceny 15zł, czyli w cenie jednej Bielendy
mam 3 frutto flesco

Skład :

Aqua (Water), Glycerin,
Ethylhexyl Stearate, Ceteareth-18, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic / Capric Triglyceride,
Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Lanolin, Argania Spinosa Kernel Oil, Ubiquinone, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Lecithin, Carnitine, Ascorbyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin,
Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.


Konsystencja :


Informcje ogólne :
Cena: około 9zł na przecenie, bez przeceny kosztuje 15zł
Kupiłam? - w rossmanie
Ilość zużytych opakowań? -1
 Pojemność -200ml
Kupiłabym? -Może
Opakowanie - plastikowe
  Ocena : 9/10


Moje dzisiejsze zakupy czyli garstka witamin na wiosne :



3 komentarze:

  1. Dawno nie miałam masełka z Bielendy a lubię sporo kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam masło z bawełną ale nie przepadam za nim

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń