piątek, 19 sierpnia 2011

122. Recenzja Cieni Satin Trio nr 063


Witajcie po tak długim czasie mojej nieobecności.
Wracam do was z recenzją oraz obiecuję, że teraz będę tutaj
już przez dłuższy czas.

Dzisiaj recenzja kolejnych cieni od firmy Virtual 
Cienie Satin Trio nr 063 



O cieniach :
Cienie TRIO SATIN to 12 oryginalnych możliwości
wykonania makijażu. Intrygujące i fantazyjne łączenia kolorów zachwycają tęczą barw.

Zalety:
  • szeroka gamma barw
  • cena
  • opakowanie
  • aplikator
  • wytrzymałość jakoś 6h

Wady:
  • brak

 Kompozycje :


 Tak wyglądają kolory :


Informacje Ogólne :
Cena: 11.20zł
Kupiłam? - dostałam do testów
 Ilość zużytych opakowań? - 1 zaczete
 Kupiłabym? - Tak ponieważ kolory są ciekawie dobrane
Opakowanie - plastikowe
Zapach - ....
 Ocena : 9+/10 

***

Wczoraj firma AVA
bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, ponieważ z samego
rana zakukał do mnie listonosz z paczuszką a w niej krem do rąk :)


Bardzo dziękuję :)

*** 

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Przykładaj się bardziej do tych recenzji. Pisz więcej niz tylko wady i zalety

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne cienie :) mnie u Ciebie też dawno nie było ;* czekam na kolejne recenzje :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wersja kolorystyczna nie do końca mi odpowiada, ale te beżo-brązy są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki! Mega mi się podobają, lubię takie żywe!

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń