niedziela, 3 października 2010

1.

Więc zaczynamy od początku blogowanie :)
Witam poraz kolejny. Choć te zakupy robiłam całkiem dawno
to na chwilę obecną nie chciało mi się robić zdjęć zakupów, które zrobiłam
dzisiaj czy wczoraj, obiecuję jednak, że się zmienie :P
To tak omińmy gąbkę i zacznijmy od 
- Masła firmy Joanna o zapachu truskawkowym - ja używam go po
każdej kąpieli do ciała. Kosztuje on około 8zł i jest według mnie bardzo dobry
szczególnie po goleniu na drugi dzień nogi są przyjemne w dotyku.

Nastepny produkt to 
- płyn pod prysznic firmy Joanna akurat trafiłam na promocję
gdy było 50% więcej i bardzo mi się spodobał. Wiem, że widzicie
na zdjęciu tylko produkty truskawkowe, ale ostatnio dopada mnie na nie
jakaś faza. Cena ja kupiłam za około 6zł. Nie wiem jaka jest cena aktualna
 u mnie można znaleźć no tylko w SuperPharmie w Rossmanie niestety nie widziałam

Kolejny produkt to
- Peeling myjący truskawkowy
Także polecam nie pamiętam ile kosztował wydaje
mi się, że też ok 5zł/

No i krem nivea który każdy dobrze zna :)

Pozdrawiam






7 komentarzy:

  1. u mnie się sprawdził :P zero brzydkiego zapachu paszka sucha :D stosuje już 1,5 tyg lub tyg :P

    OdpowiedzUsuń
  2. І wаnt to to thanκ you for this wonderful reaԁ!
    ! I ԁefinitеly enjoyeԁ eveгy littlе bit of it.
    Ι hаve yοu booκ-marκed
    to loοk at new things you pоst…
    Check out my site DealDash

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there, You have dοnе an eхcеllent job.
    I will defіnitеly dіgg іt and
    pеrѕonally suggest to my friends. I'm confident they will be benefited from this site.
    My webpage: Buy Google plus one

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastic submit, very informative. I'm wondering why the opposite experts of this sector do not understand this. You should proceed your writing. I'm sure, you've a great readers' base already!


    Here is my web page: Muscle Max Xtreme

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so interesting! I do not believe I've truly read
    through a single thing like that before. So nice to discover someone with
    genuine thoughts on this subject. Seriously.. many thanks for starting this up.

    This site is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality!


    Visit my site: NO2 Maximus; www.sdcsmk.eu,

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there mates, its impressive paragraph regarding tutoringand fully defined, keep it up all the time.


    my webpage ... how to lose cellulite

    OdpowiedzUsuń
  7. Simply want to say your articlee is ass amazing.
    Thee clarity inn your submit iss simply cool and i could assume
    you're an expert onn this subject. Fine wiith your permission allow
    me to grasp yoour RSS feed to stay updated with forthcoming post.
    Thank you 1,000,000 and please keep up the rewarding work.


    Feel free tto surf to my website :: cincinnati personal injury attorney

    OdpowiedzUsuń